piątek, 21 września 2012

Serum czekoladowo limonkowe do pielęgnacji ciała BingoSpa - recenzja

I przyszła kolej na mój ulubiony produkt z firmy BingoSpa. Serum czekoladowo limonkowe do pielęgnacji ciała


 ( zdjęcie pochodzi ze strony http://www.bingosklep.com )


Co pisze producent:

Ciesz się radosnym i fascynującym zapachem brazylijskiej limonki. Serum BingoSpa sprawi że pielęgnacja Twojej skóry stanie się niezapomnianą chwilą, chwilą na którą z niecierpliwością czekasz, chwilą, którą pragniesz, by trwała bez końca... dzięki czekoladzie.
Ziarno kakaowca - Theobroma cacao - z którego powstaje czekolada zawiera wiele cennych dla skóry substancji, posiada zdolność zmiękczania skóry. Poza tym wykazuje działanie odmładzające i odświeża skórę, skutecznie likwiduje suchości skóry. Antyoksydanty, czyli składniki spowalniające proces starzenia się skóry, znajdujące się w  czekoladzie, zapobiegają rozwojowi wolnych rodników, które wpływają na utratę przez skórę kolagenu, elastyny i innych protein. 

Składniki czekoladowego serum BingoSpa drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują i działają kojąco. Te wyjątkowe właściwości zawdzięczamy obecności w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:
  • psychoaktywne – ß-fenyloetyloamina, tryptofan, anandamid, 
  • nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina 
  • antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole, głównie flawonoidy i kwasy fenolowych
Wyjątkowe, czekoladowo - limonkowe serum BingoSpa do pielęgnacji ciała to odżywczy kompres o aksamitnej konsystencji i radosnym zapachu, który ożywi zmęczoną i suchą skórę.
Waga 150g


Co ja sądzę o produkcie:

- zapach mnie zauroczył
-gęsta konsystencja
- bardzo wydajny
- fajne opakowanie ( łatwo wykorzystać produkt do końca )
- bardzo dobrze nawilża skórę
- nie zostawia tłustego filmu na skórze
- idealnie sie wchłania
- zapach utrzymuje sie długo na skórze

Produkt, który pozostanie na długo w moich ulubionych kosmetykach. Planuje teraz wypróbować jeszcze inne produkty z tej samej serii. To masełko było istną poezją. Używałam go bardzo chętnie. Nie zdarzyło mi się, aby mnie podrażniał (mimo mojej atopowej skóry). 

Moja ocena: 5/5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.