poniedziałek, 11 marca 2013

Venita szampon koloryzujący

W sobotę postanowiłam wypróbować w końcu szampon koloryzujący od Venity. Dostałam dwie saszetki na Wrocławskim Spotkaniu Blogerek. Kolor jaki dostałam to nr 30 owoc granatu. Trwałośc koloru to 6-8 myć. 

(zdjęcie zapożyczone stąd )

Dwie saszetki wystarczyły na moje włosy. Odrost miałam już nieziemski.

Było tak


Po 30 minutach z szamponem koloryzującym od Venity jest tak (niestety dziś bez makijażu )




Kolor szalenie mi się podoba. Szampon ma bardzo przyjemy zapach. Włosy po farbowaniu są delikatne, przyjemne w dotyku, błyszczące. Pewnie nie raz jeszcze wrócę do tej szamponetki lub farby.Kolor bardzo dobrze trzyma się na włosach. Lekko się wypłukuje, ale równomiernie. W żaden sposób nie blednie nieestetycznie. 

A Wy stosowaliście szamponetki lub farby firmy Venita? Jakie wrażenia?

Fakt, że otrzymałam produkt nieodpłatnie nie ma wpływu na recenzję.

4 komentarze:

  1. ja się ciągle przełamać nie mogłam, a teraz wrzuciłam rudości więc nie sprawdzę szamponetki, bo mam brązową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za jakiś czas spróbujesz. Rudości ja nie mogłam uzyskać takiej jaką bym chciała. Moje włosy są jakieś dziwne. Zawsze wychodzą mi kolory dużo ciemniejsze niż w rzeczywistości.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.