czwartek, 5 maja 2016

BingoSpa - Kolagenowa emulsja do kąpieli


Mam nareszcie wannę, więc zaczęłam korzystać z różnych produktów do kąpieli. Testuję sole, płyny, żele. Ostatnio trafiłam na produkt marki BingoSpa. Miałam już kiedyś produkt kolagenowy z tej firmy, więc chętnie sięgnęłam po kolagenową emulsję do kąpieli. Zapraszam w takim razie na recenzję tego produktu. 



Opis produktu:
( ze strony producenta )

Esencja do kąpieli BingoSpa zawiera czysty kolagen - podstawowy budulec tkanki skórnej, który dzięki swoim własnościom NMF (naturalnego czynnika nawilżającego), wpływa na utrzymanie właściwego stopnia wilgotności skóry, chroniąc ją jednocześnie przed utratą wody transepidermalnej. Uzupełniając niedobór kolagenu w skórze, esencja BingoSpa działa regenerująco i wygładzająco, przywracając jej świeżość i właściwe nawilżenie. 
Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy systematycznie dostarczać jej kolagenu.
Kąpiel z dodatkiem esencji BingoSpa sprawia, że skóra staje się gładka i sprężysta, promieniejąca młodzieńczym blaskiem.


Esencja BingoSpa puszyście się pieni, delikatnie myje, a czarodziejsko orzeźwiający zapach odpręża i przywraca chęć do życia.

Opakowanie:
Plastikowa szeroka butelka z zakrętką o szerokiej szyjce.

Konsystencja / zapach:
Konsystencja jest lejąca, dość przyjemna. Zapach delikatny, mydlany. Bardzo mi się spodobał. Nie wiem czemu, ale bardzo mi się kojarzy z dzieciństwem i produktami z kozim mlekiem. Kolor emulsji mleczno biały. 



Skład:
Ciężko mi było uchwycić skład na zdjęciu. 

Cena:

Około 10 zł

Pojemność:

500ml

Do kupienia:

Stacjonarnie można kupić go w Tesco lub drogeriach kosmetycznych. Można również na stronie producenta KLIK

Moja opinia:

Produkt bardzo ciekawy. Delikatnie myje i pielęgnuje skórę. Zapach bardzo przyjemny, sprawia, że kąpiel to prawdziwa odprężająca chwila. Esencja jest bardzo wydajna. Po wlaniu do wanny tworzy delikatną i obfitą pianę. Butelka ładnie się prezentuje w łazience. Opakowanie bardzo minimalistyczne co bardzo mi się podoba. Skóra po kąpieli jest bardzo fajnie nawilżona, a ciało i umysł odprężone nawet po bardzo ciężkim dniu. Niewielki koszt  - super produkt. Polecam każdemu. 

A Wy mieliście już przyjemność przetestować ten produkt?

Pozdrawiam







2 komentarze:

  1. Ja mam wannę i niestety nad tym ubolewam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam wcześniej brodzik i powiem Ci jedno. To była tragedia. Owszem szybki prysznic tak, ale nie było nawet jak Leosia umyć, zwłaszcza, że nasz brodzik był strasznie niewymiarowy. Na dodatek dość wysoki i drzwi jak były na maxa rozsunięte, to jak Leoś był mały, nie było jak go włożyć. Taka typowa chińszczyzna. Teraz mam wannę 125 x 125 cm i jest super.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.