piątek, 21 kwietnia 2017

Bochneris - Sól Bocheńska Floris - Róża



Już od jakiegoś czasu mam wannę w łazience i mogę korzystać z uroków kąpieli. Używam kul do kąpieli, czasem kupuję jakaś sól. Podczas pewnych zakupów trafiłam na sól bocheńską Floris. Do wyboru miałam albo różę, albo sosnę. Wybrałam różę i myślę, że dobrze zrobiłam. Aczkolwiek mam ochotę przetestować jeszcze inne warianty. 



Opis ze strony producenta:

Sól Floris
Stworzona w oparciu o powstałą z naturalnych solanek z okolic Bochni sól jodowo -bromową, której składniki regenerują, wygładzają i zmiękczają naskórek. Uwalniające się podczas kąpieli składniki mineralne umożliwiają oddychanie jodowym, morskim powietrzem – zapewniając relaks i odprężenie. Dodatek naturalnego, najwyższej jakości kolagenu nawilża i ujędrnia skórę. Produkt posiada doskonałe właściwości myjące, optymalne zawartość składników eliminuje potrzebę stosowania dodatkowych kosmetyków do kąpieli.
Produkt przebadany dermatologicznie. Nie zawiera sztucznych konserwantów. Bardzo dobrze tolerowany przez każdy rodzaj skóry.

Opakowanie:

Kwadratowy słoik z miękkiego plastiku z nakrętką. Dodatkowo kartonowa obwoluta z nazwą serii, zapachem, oraz na tylnej części z opisem i składem.



Konsystencja / zapach:

Sól jest konsystencji wilgotnej, mało sypkiej. Coś jak wilgotny grubszy piasek. Zapach typowo różany, cudowny.



Skład:


Cena:

około 7 zł.

Pojemność:

600 g, ale można również kupić pojemności 1 kg, 1,2 kg, 2 kg, 6 kg

Do kupienia: 

Carrefour, Tesco, czasem osiedlowa drogeria. Można również na stronie producenta KLIK

Moja opinia:

Produkt cudowny. Barwi delikatnie wodę i daje delikatną pianę.



Kąpiel z dodatkiem tej soli jest prawdziwą przyjemnością. Bardzo dobrze się rozpuszcza, nie pozostają żadne grudki czy nic podobnego. Zapach kojarzy mi się z wakacjami spędzanymi w Brzesku ( woj, małopolskie ) u sióstr mojej babci. Nie jest ani mdły, ani przytłaczający. Ja jestem zakochana w tym zapachu. Pewnie jeszcze nie raz zakupię sole tej firmy. A ma ona w swojej ofercie nie tylko serię Floris, choć i z tej serii zapachów jest bardzo dużo. Cóż mogę więcej napisać? Jeżeli potrzebujecie odprężenia po ciężkim dniu, lub po prostu potrzebujecie odrobiny relaksu to wypróbujcie sól tej firmy. Myślę, że się nie zawiedziecie. Koszt nieduży, a taki wieczorny relaks jest czasem wart miliony. 





 

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.