czwartek, 4 lipca 2013

BIOCOL - DRENAFAST Gel - recenzja








DRENAFAST Gel
antycellulitowo - ujędrniający



Opis ze strony producenta:

DRENAFAST gel
antycellulitowo-ujędrniający

  • ujędrnia i wyszczupla ciało
  • wspomaga redukcję „skórki pomarańczowej”
  • poprawia krążenie i ukrwienie skóry
  • ułatwia spalanie nadmiaru tłuszczu
  • pozostawia skórę miękką i gładką

DRENAFAST gel
antycellulitowo- ujędrniający

Wyszczuplający i ujędrniający żel antycellulitowy, z naturalnymi ekstraktami algi i arniki, które aktywują czynniki odpowiedzialne za efekt odchudzania . Kofeina przyczynia się do likwidacji grudek tłuszczowych, poprawiając krążenie i ukrwienie skóry. Regularne stosowanie żelu przyczynia się do zmniejszenia "skórki pomarańczowej", pozostawiając skórę miękką i gładką.

Opakowanie:

Miękka tubka zamykana na "klik".

Konsystencja / zapach:

Konsystencja żelowa, kolor jasny, mętny. Zapach mentolowy z nutami owocowymi.





Skład:


Składniki INCI: Aqua, Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Propylene Glycol, Fucus Vesiculosus, Caffeine, Arnica Montana, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Carbomer, Menthol, Camphor, Potassium Iodine, Glucose, Perfume, Tetrasodium EDTA, BHT, Triethanolamine, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothizolinone.

Cena:

29 zł ( aktualnie cena promocyjna 19 zł )

Pojemność:

150 ml

Do kupienia:


Moja opinia:

Gdy zaczęłam regularnie ćwiczyć przypomniało mi się, że otrzymałam bardzo fajny produkt od sklepu internetowego Prosto z Natury. Zaczęłam go stosować rano przed ćwiczeniami. Nie spodziewałam się cudów, ale co za problem wypróbować. Aplikacja jest przyjemna, cudownie chłodzi. Błyskawicznie się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Po jakimś czasie zauważyłam, że skóra na udach i brzuchu bardzo się ujędrniła. Cellulit na udach nie jest już tak widoczny. Jeszcze sporo go zostało, ale to już nie to co kiedyś. Brzuch fajnie się ujędrnił, spodnie już mnie tak nie opinają jak kiedyś. Produkt bardzo mnie zaskoczył. Oczywiście sam żel, bez ćwiczeń raczej nic by nie zdziałał, ale w połączeniu z regularnymi ćwiczeniami potrafi zdziałać prawdziwe cuda.






1 komentarz:

  1. Hmm muszę się wziąć za ćwiczenia. Próbowałam kiedyś Ziaji bez ćwiczeń i klapa...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.