czwartek, 3 maja 2012

Papużkowy makijaż

Zapraszam Was do obejrzenia krok po kroku makijażu papużkowego. Tak go nazwałam, mój połówek nazywa go nierozłączkowy. Skleroza nie boli, więc zapomniałam zrobic jeszcze pomiędzy kilka zdjęć. Ale mam nadzieję, że sie połapiecie. Zapraszam

 Bez makijażu



Na twarz nakładamy podkład, oprószamy sypkim pudrem. Następnie zaznaczamy brwi. Na oczy nakładamy białą kredkę, lekko rozcieramy. Zastąpi nam to bazę. W wewnętrznym kąciku oka zaznaczamy zółtym cieniem.



Następnie dokładamy zieleń i w zewnętrznym kąciku oka niebieski. Cieniujemy kolory, aby przejścia między poszczególnymi kolorami były płynne.Na górnej powiece malujemy czarną kreskę. Ja robię to cieniem, później zaznaczam jeszcze czarnym eyelinerem.Tutaj na razie na jednym oku.



Widok z innej perspektywy 



Na usta nakładamy pomadkę. Ja nałożyłam Inglot o nr 55.


Na koniec podkręcamy rzęsy zalotką i tuszujemy. Nakładamy na policzki róż



Oko w zbliżeniu


 A tak wygląda makijaż skończony





Do zrobienia makijażu użyłam kosmetyków:

- Podkład Estee Lauder Double Wear Light 2.0
- Transparentny puder matujący Inglot nr 211
- Zestaw do stylizacji brwi Essence - ciemniejszy brąz
- Kredka Catrice nr 040 White
- Cień Inglot nr 95 z paletki Sprint Superstar
- Cień Inglot nr 94 z paletki Sprint Superstar
- Cień Inglot nr 87 z paletki Sprint Superstar
- Czarny matowy cień z paletki Sleek Sunset
- Eyeliner Inglot nr 25
- Tusz do rzęs Astor Volume Diva Black
- Róż 02 z paletki no name
- Pomadka Inglot nr 55


I koniec weekendu majowego. Jak spędziliście ten dzień? Ja z połówkiem byliśmy na krótkim spacerze z psem. Ogólnie pogoda dziś taka sobie. Co chwilę kropi. Jutro postaram się wrzucić wam post z makijażem tęczowym krok po kroku. Chyba, że macie jakieś inne propozycje. Jaki makijaż chcielibyście zobaczyć. Piszcie w komentarzach.

Pozdrawiam





4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.