niedziela, 10 listopada 2013

Wyzwania - kto ze mną?



Tak jak obiecałam sobie dawno temu - biorę się za siebie. 
Aby nie być gołosłowną i nie skończyć jak zwykle, co tydzień, będę zdawała relację z mojej aktywności. Po miesiącu pochwalę się sukcesami i wyspowiadam się z porażek.


Od poniedziałku zaczynam wyzwanie dotyczące brzuszków i przysiadów. 
Wyzwanie będzie trwało 30 dni.
 Jeżeli ktoś się do mnie przyłączy, będzie mi niezmiernie miło. 
Reguły są takie:





 Jeżeli chcecie dołączyć, proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem. Zapraszam wszystkich, nie ma znaczenia twoja waga, wzrost czy wiek. Liczy się jedynie dobra zabawa. 

Jutro niedziela i jutro będę miała małą przerwę z ćwiczeniami. Tak więc już dziś zostawiam spis mojej aktywności fizycznej. Zaczęłam od środy, więc też od tego dnia zapisuję co i jak.

Środa ( 6.11 )
60 minut Zumba

Czwartek ( 7.11 )
60 minut Zumba

Piątek ( 8.11 )
60 minut Cuban Salsa Fit
40 minut Spinning

Sobota ( 9.11 )
60 minut Zumba
30 minut basen

Niedziela ( 10.11 )
Odpoczynek

A teraz motywacja

Na wesoło



I na poważnie





Pozdrawiam




9 komentarzy:

  1. Hmm prawda jest taka ze co miesiac przynajmniej raz w tygodniu staram sie odchudzac ale poki co chudnie tylko moj portfel. Brak czasu, ochoty, silnej woli, motywacji czyli zawsze cos... No ale we dwoje zawsze razniej tak, wiec przylaczam sie i zaczne jak tylko wroce rano z pracy.
    PRZYLACZAM SIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Jeżeli możesz to skontaktuj się ze mną poprzez maila: sajjidaa@gmail.com

      Usuń
  2. Ja ćwiczę codziennie, więc przyłączam się swoim treningiem i trzymam kciuki za Twój zapał i efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Jeżeli możesz to skontaktuj się ze mną poprzez maila: sajjidaa@gmail.com

      Usuń
  3. Życzę powodzenia i dużo siły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja codziennie tj.od poniedziałku do czwartku robię Chodakowską+100 brzuszków+godzina rowerka:) Widać minimalne efekty a na wczoraj był miesiąc;)
    Trzymam kciuki za Ciebie;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do Ciebie :) Muszę w końcu wziąć sie za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba tez powinnam zrobi sobie takie wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.