środa, 26 czerwca 2013

I Wakacyjne Spotkanie Blogerek Urodowych - 22.06.2013





W sobotę 22.06.2013 we Wrocławiu odbyło się I Wakacyjne Spotkanie Blogerek Urodowych.  




Zjawiło się 15 młodych i uśmiechniętych osób. Lokal, czyli Grand Cafe zaskoczył nas pięknym wystrojem i przepysznym jedzeniem. Napoje również były niczego sobie. 



Lista uczestniczek:



Zdjęć z tego spotkania niestety u mnie nie zobaczycie, ponieważ aparat został w domu na stole, a zorientowałam się już we Wrocławiu.W spotkaniu uczestniczyli również zaproszeni goście, czyli wizażystka z firmy time2save, oraz Pani Lucyna z Avonu. 

Nie mogłyśmy się nagadać z dziewczynami i mam nadzieję, że niebawem powtórzymy spotkanie. 

Do domu wracałam jak wielbład, na szczęście miałam auto do dyspozycji. 
Nasi sponsorzy



A co przyniosłam ze spotkania zobaczycie poniżej

























Niestety gdzieś mi przepadł jeden zestaw perfum :,(


Zapraszam również do sklepu internetowego naszej blogowej koleżanki czyli Patrycji, którą znacie z bloga http://kolorowypieprz.blogspot.com/
Patrycja również obdarowała nas upominkiem.


Spotkanie było mega udane. Bardzo szybko minął mi czas. Dziękuję organizatorkom za ogarnięcie tego wszystkiego, czyli wybór cudownego lokalu itp, wszystkim dziewczynom za miłą atmosferę. Bez Was nie byłoby tak super :)




Przypominam, że możecie obserwować mnie przez bloglovin'

Follow on Bloglovin 
Znajdziecie mnie również na Google+



2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.