piątek, 15 grudnia 2017

Zapach spokojnego wieczoru





Przygotowania do  Świat trwają w najlepsze. W końcu do tego magicznego wieczoru pozostało odrobinę więcej niż tydzień. Zajęci jesteśmy gotowaniem, pieczeniem i przedświątecznym sprzątaniem. Ciągle gdzieś gonimy, mamy mnóstwo na głowie. I może dlatego tak bardzo lubię wieczory, gdy powoli kładę synka spać, mogę się zrelaksować przed nocą po ciężkim dniu. I to właśnie wtedy, siadam w fotelu z kocykiem, puszczam jakiś fajny film, lub po prostu biorę psa do siebie. Nieodzownie również zapalam świeczkę zapachową. Kiedyś jakoś nie przepadałam za nimi. Woski tak, ale świeczki wydawały mi się zbyt słabe. Dopóki nie trafiłam w TK Maxie na świeczkę firmy Candle Lite Company o nazwie Evening Fieside Glow. Cena nie była wysoka, ponieważ zapłaciłam za nią bodajże 16 zł. Już w sklepie gdy ją powąchałam poczułam się zrelaksowana. Wzięłam na próbę, nie robiąc sobie wielkich nadziei po poprzednich przygodach ze świeczkami. Przez chyba miesiąc stała sobie zapomniana w szafce. Gdy robiłam male przemeblowanie odnalazłam ją w stosie rożnego rodzaju przydasiów. Postanowiłam ja położyć na parapecie i zapalić wieczorem. I tak zrobiłam. Wzięłam wieczorna kąpiel, usadowiłam się przed telewizorem i zapaliłam świeczkę. Cóż mówić więcej - przepadłam. Świeczka jest idealnie wyważonym zapachem, na który składają się kamfora, czerwony cedr, ziemista paczula, białe drzewo sandałowe, bursztyn, balsam, francuska wanilia i cynamon. Zapach kojarzy mi się z takim górskim wieczorem przy kominku i z lampką wina. Cudownie ciepły, otulający, magiczny. Taki, ze gdy tylko zapalisz ta świeczkę masz wrażenie odprężenia, spokoju. Kolor wosku jest fioletowawo szary, po roztopieniu robi się czerwony. 
 




 Aktualnie chce zaopatrzyć się jeszcze w jeden lub dwa świąteczne zapachy. Mój wybór padł na firmę Yankee Candle ( wiele dobrego o niej słyszałam. Nie wiem tylko na jaki zapach się zdecydować. Waham się pomiędzy Season Of Peace, Snow in love a Christmas Eve. Może Wy coś mi doradzicie.

Jakie są wasze ulubione świąteczne świeczki zapachowe?? 

Pozdrawiam




12 komentarzy:

  1. Mam z tej firmy jedną świecę i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam sporo świątecznych zapachów z YC i wszystkie są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze nie znam na pamięć ale jak bede miała chwile to spiszę. większość czerwone kolory i białe :D

      Usuń
  3. Uwielbiam świece zapachowe :) Wprowadzają w cudowny nastrój i nadają klimat w pomieszczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. I nagle wszystko sie takie magiczne wydaje :)

      Usuń
  4. O, tania ta świeca. Pierwszy raz widze u Ciebie tą firmę. Szkoda, że u mnie nie ma TKMaxx :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tania i bardzo fajna. Fakt, nigdy nie miałam styczności z ta firmą :)

      Usuń
  5. ja wlasnie kupilam Yankee Candle Christmas Memories , w zeszlym roku mialam gingerbread i szukalam zapachu najbardziej zblizonego do tamtego. Yankee sa tak niesamowicie intensywne ze nawet na nastepny dzien czuje ich zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam nad Chrismas Eve, ale niedostępna jest aktualnie nad czym strasznie ubolewam. Marzy mi się jeszcze Snow in Love i Season of Peace.

      Usuń
  6. Kocham świece z tej firmy sama mam małą kolekcje i świetnie się sprawdzają i to nie tylko w zimowe wieczory! ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    https://blackwomanx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.