piątek, 21 kwietnia 2017

5 urodziny bloga






To właśnie 5 lat temu na tym blogu pojawił się pierwszy wpis. Nigdy nie sądziłam, że kiedyś osiągnę taki wynik. Ciężko podsumować to 5 lat. Były wzloty i upadki, były chwile zwątpienia, smutku, ale też chwile bezgranicznego szczęścia. Czasem znikałam, czasami nawet na bardzo długo, ale Wy nadal na mnie czekaliście. Nie wiem co mam napisać. Po prostu Wielkie Dziękuję!!! Za pamięć, za komentarze, za wsparcie, za to że jesteście i zostaliście ze mną nawet w tych złych momentach. Przez ten czas poznałam bardzo dużo osób. Z wieloma osobami z blogowego świata utrzymuję kontakt w "realu" ( nie nie mam na myśli tego sklepu ). Ta przygoda niech nadal trwa. Wiecie, czuję się trochę jak we śnie. Ale jeżeli to sen, to nie chcę się budzić.  


DZIĘKUJĘ 







 

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.