sobota, 21 kwietnia 2012

Lakier do ust YSL Rouge pur Couture Glossy Stain

Zawitałam wczoraj do Douglasa w poszukiwaniu Estee Lauder Double Wear Light 15 ml. Mega promocja 15 ml za 39 zł. Niestety we Wrocławiu nie znalazłam mego ulubionego kosmetyku. Ale z pustymi rękami nie wyszłam. Mąż dzielnie mi towarzyszył i widząc moje małe rozczarowanie pozwolił mi wybrać coś innego. I wyszłam z lakierem do ust

 YSL Rouge pur Couture Glossy Stain nr 5 Rouge Vintage




Marzyłam o tym produkcie długi czas.Skuszona pozytywnymi opiniami nie wahałam się ni chwili. Produkt jak dla mnie idealny. Łączy w sobie ideę szminki i błyszczyku z niesamowitą trwałością. Pokrywa usta kolorkiem, ale nie ma w sobie wad szminek o przedłużonej trwałości.


Aplikator duży, delikatny, idealnie dopasowujący się do ust. Bardzo łatwo się nim maluje usta, bez obawy o niedoróbki.

Po nałożeniu na usta konsystencja płynna, która szybko zasycha, tworząc piękna taflę. Nie klei się, nie jest wyczuwalny, ciężki. Jest lekki, na ustach szybko wysycha, jednak nie wysusza ust. Kolor jest nasycony i błyszczący. Zapach delikatny, który przypomina trochę owoce. Można nałożyć jedna warstwę lub więcej. Na moich ustach jedna warstwa. Zdjęcie nie najlepsze, ale nie umiem sfotografować swoich ust :(



Jak dla mnie po prostu produkt idealny. Kolorek nie jest kryjący w100%.  Nie trzeba nic poprawiać w ciągu dnia. Jednym słowem produkt wart swojej ceny. Testowaliście ten produkt? Podzielcie się opinią.
Jutro postaram się wrzucić posta o Estee Lauder Double Wear Light.

                                                         Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. bardzo ladny soczysty kolor! jaka cena takiego blyszczyka/szminki? i czy warto? zycze szczecia w prowadzeniu bloga! moj blog tez jest swiezy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena to 130 zł, ale ja sądzę, że jak najbardziej warto. Trwałość jest fenomenalna. A u mnie szminki znikały w zastraszającym tempie. Więc wolę zainwestować w tę niż w 10 innych.

      Usuń
  2. coraz bardziej mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak skutecznie skusił, że myślę o kolejnym. Tylko teraz kasy brak :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.