sobota, 21 kwietnia 2012

Estee Lauder Double Wear Light

Tak jak obiecałam pojawia sie notka na temat kultowego podkładu

                                   Estee Lauder Double Wear Light


Ja mój dorwałam w Douglasie w promocyjnej cenie 39 zł za 15 ml. Kupującc dwa te podkłady wychodzi nam równowartość standardowego opakowania czyli 30 ml. Pełnowartościowe opakowanie to koszt 165 zł, tutaj za dwa opakowania zapłacimy 78 zł. I pewnie zapytacie gdzie tu haczyk? A jest. Promocja dotyczy tylko jednego odcienia, mianowicie Intensity 2.0. Jest to ocień żółtawy jasny. Idealny dla mojej karnacji. Świetnie sprawdza się u mnie. Mam cerę mieszaną wrażliwą. Przy różnych podkładach, a miałam ich już sporo, po ok godzinie moja twarz w strefie T zaczęła się świecić. Przy tym podkładzie nic się nie dzieje. Rozprowadza się bez problemów, jest lekki, trwały. Nie tworzy efektu maski, krycie jest bardzo naturalne. Poradził sobie nawet z zaczerwienieniem na mojej twarzy i to bez użycia korektora. Co do trwałości, to dla mnie cudo. Po 11-stu godzinach trzymał się idealnie na mojej twarzy. Bez jakichkolwiek poprawek. Jednak nie obiecuje, że u kogoś innego również będzie tak trwały. Ja wyrażam swoją opinię, z przetestowania na własnej skórze :) . Moja cera się nie świeciła, nie miałam żadnego uczucia ściągnięcia. Bardzo podoba mi się w nim to, że nie podkreśla suchych skórek, nie roluje się, oraz nie osadza sie w załamaniach.

Promocja nadal jeszcze obowiązuje. Chociaż nie we wszystkich można jeszcze dostać. Wiem, że Kalisz i Gliwice jeszcze mają. Nie wiem jak w innych oddziałach. Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu niestety już nie posiada na stanie. Jeżeli ktoś chciałby przetestować, a przeraża go cena tradycyjnego opakowania, proponuje skorzystać z promocji i zaopatrzyć się w 15 ml. Oczywiści, jeżeli odcień Wam odpowiada. Panie w Douglasie na pewno pomogą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.