czwartek, 29 sierpnia 2013

Alter Medica - Aloe Vera żel

 



Właściwości aloesu są znane chyba wszystkim. Niejedna osoba posiada w swoich ogródkach roślinkę zwaną aloesem. Aloes ma wiele zastosowań. Jest stosowany m.in w kosmetykach. Dziś zapraszam Was na recenzję żelu Aloe Vera, który otrzymałam na Gliwickim Spotkaniu Blogerek od sklepu internetowego Prosto z Natury.

Aloe Vera żel





Opis ze strony producenta:

Aloe Vera żel przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również skóry wrażliwej. Zawiera naturalne składniki aktywne: wyciąg z aloesu, d-panthenol, allantoinę, glicerynę. Łagodzi stany zapalne i podrażnienia skóry wywołane czynnikami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Wykazuje właściwości nawilżające, ściągające oraz regenerujące. Bezwonny, hipoalergiczny, szybko się wchłania, nie natłuszcza skóry.
 
Działanie:
- pielęgnuje, odżywia, nawilża i wygładza
- łagodzi stany zapalne skóry (wysypki, zaczerwieniania)
- niweluje podrażnienia m.in. na skutek golenia, depilacji
- przywraca naturalny proces odnowy naskórka
- przyjemnie chłodzi oraz niweluje uczucie pieczenia i świądu po ukąszeniach owadów
- łagodzi skutki działania detergentów oraz czynników atmosferycznych
- wspomaga regenerację tkanki skórnej (drobne uszkodzenia skóry, otarcia)
- doskonały po opalaniu, łagodzi skutki oparzeń słonecznych i termicznych

Produkt przebadany dermatologicznie.
 
Opakowanie:
 
Klasyczna tubka zamykana na "klik".
 
Konsystencja / zapach:
 
Produkt bezwonny konsystencji żelowej, bezbarwny.
 
 

Skład:




Cena:

19 zł ( w chwili obecnej cena promocyjna 10 zł )

Pojemność:

150 ml

Do kupienia:


Moja opinia:

Pokochałam ten produkt, a raczej pokochała go moja skóra. Błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Nie brudzi i nie plami. Ma wiele zastosowań. U mnie sprawdził się na bąble po ugryzieniach komarów, na drobne ranki i otarcia. Najlepiej jednak sprawdził się na wyjeździe wakacyjnym na moją spieczoną słońcem skórę. Ten produkt już na zawsze pozostanie w mojej kosmetyczce. Lubię mieć go pod ręką. Jest bardzo wydajny. Nie uczulił mnie w żaden sposób. Polecam każdemu ten produkt. 


A Wy lubicie aloes? Może macie lub mieliście ten produkt? Podzielcie się opinią.

  




2 komentarze:

  1. Bardzo przydatne mazidło podczas lata, w szczególności po opalaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu to aloes, więc powinien działać na podrażnienia skóry.
    Wydaje się bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.