piątek, 16 sierpnia 2013

Biżu



Ostatnio mam coraz mniej czasu na cokolwiek, więc posty dość rzadko się pojawiały. Teraz powinnam mieć trochę luzu, więc powinno się to poprawić. Moje paznokcie są w dość kiepskim stanie, więc zdjęć lakierów nie będzie. Dziś pokażę Wam w zamian biżutrię, którą ostatnio udało mi się upolować w dość niskich cenach. Ostatnio coraz więcej mam wisiorów i łańcuszków długich. Sama nie wiem czym to jest spowodowane. A to co udało mi się dziś upolować


1. Papużka żółta - 6 zł


2. Róża z cyrkoniami - 7 zł

3. Koliber - 12 zł


Z kolibra chyba jestem najbardziej zadowolona. Choć praktycznie wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają. 


Niebawem pojawi się u mnie powakacyjna wymiana lakierowa. Przez krótki czas dorobiłam się mnóstwa lakierów, które nie zagrzeją u mnie miejsca. Przede wszystkim spowodowane jest to tym, iż mam w domu identyczne odcienie. 

A co u Was się dzieje? Jak spędzacie letnie dni? 








4 komentarze:

  1. 1) w końcu wróciłaś!
    2) z lakierami najpierw uderzaj do mnie
    3) zostawiłam Ci pe na fb i maila
    4) chcesz złoto kremowego piaska Beauty UK?
    5) Lubisz żywe kolory lakierów? Mam kilka Color Clubów do oddania i mogę Ci je dorzucić do Twojej "torby" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) Też się cieszę
    2) No problemo - jak obfocę to podeślę ci na maila lub na FB
    3) Podaj mi nr konta, to zrobię Coi przelew za gazety. Chyba, że wolisz żebym dała Ci jak będziesz w PL.
    4) Chcę, chcę, chcę...
    5) Uwielbiam. Podeślij mi zdjęcia jak możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też proszę fotki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie właśnie takich wisiorków brakuje! piękne są :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.