czwartek, 28 listopada 2013

Świąteczna chciejlista






Do Świąt zostało już tylko 26 dni. Moja Świąteczna chciejlista jest gotowa. Chciałabym Wam przedstawić listę rzeczy, które chętnie ujrzałabym pod choinką w tym roku. 

Aparat Olympus SH 21 - ponieważ mój kompaktowy aparat wyzionął prawie ducha, a Canon 1000D niestety nie jest dobry na podróże. Mimo, iż cyka dobrej jakości fotki, to niestety gabaryty nie na moje nerwy :)


Buty Reebok Easy Tone - moje buty do fitnessu dokonały swego żywota i potrzeba mi czegoś nowego. A o tych butach myślę już od dłuższego czasu. 



Tego zegarka raczej przedstawiać nie trzeba. Śni mi się po nocach :(


Dużo dobrych recenzji o niej słyszałam i chciałabym przetestować :)


Kuferek fryzjerski. Duży i na kółkach. Potrzebny i mega chciany :)


Cień MAC Woodwinked


Lakier ZOYA Neeka, Roxy i Crystal- bardzo moje kolory. Cóż poradzić :)




I to byłoby na tyle mojej chciejlisty świątecznej. A co Wy chciałybyście znaleźć pod swoją choinką? Jakie są wasze świąteczne marzenia prezentowe? 










11 komentarzy:

  1. Jestem kiepska w tworzeniu list ;). Sama nie wiem co bym chciała znaleźć pod choinką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja również. Najważniejsze dla mnie w chwili obecnej są dwa pierwsze punkty :)

      Usuń
  2. Też muszę sporządzić taką listę :) Jak kupowałam buty do fitnessu też zastanawiałam się nad Easy tonami, ale z tego co wywnioskowałam, to są to buty 'do chodzenia' z taką specjalną podeszwą, która ma modelować sylwetkę i nie dają stabilnego oparcia stopie. Nie wiem, czy to najlepsze rozwiązanie na fitness, chociaż są ładne :)
    Ja marzę o lakierowych kolekcjach od Opi lub Essie no i oczywiście porządnej lustrzance :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie pytałam na Zumbie dziewczyny, która ją prowadzi o te buty i mówiła, że jak najbardziej mogą być. A jakie kupiłaś w końcu buty? Bo ja się nie umiem zdecydować :P

      Usuń
  3. Mam Easy Tony i nie są jakieś rewelacyjne. Do fitnessu polecam coś bardziej stabilnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co polecasz w takim razie?

      Usuń
    2. zgadzam się. Te buty raczej nie są dobre do ćwiczeń. Do fitnessu polecam raczej dość miękkie obuwie

      Usuń
  4. Dobry aparat by mi się przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała nowy aparat :D

    zapraszam na konkurs ---> http://dotyk-piekna.blogspot.com/2013/11/swiateczna-paczka.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.