poniedziałek, 18 maja 2015

Krabąszcz testuje - Oilatum Baby Emulsja do kąpieli



Postanowiłam na blogu opisywać także produkty dla dzieci. Mam z nimi styczność na co dzień, więc po jakimś czasie mogę napisać opinię na temat danego produktu. Seria ta będzie nosić nazwę " Krabąszcz testuje". Czemu Krabąszcz zapytacie? Otóż takim pseudo nazwał mój małż naszego synka jak go pierwszy raz zobaczył. Zauroczyło mnie to niesamowicie i tak nasz synek został Krabąszczem. 



Oilatum Baby Emulsja do kąpieli


Opis ze strony producenta:

 Emulsja Oilatum Baby to 2 w 1 (jednocześnie myje i nawilża), dzięki czemu nie ma potrzeby dodatkowego stosowania mydeł czy oliwek bezpośrednio po kąpieli. Środek ma doskonałe właściwości myjące i pH neutralne dla skóry. Wystarczy jedna nakrętka 15 ml na kąpiel

Opakowanie:

Plastikowa, prostokątna, spłaszczona buteleczka z wcięciami po bokach. Opakowanie jest zakręcane.

Konsystencja / zapach:

Produkt jest płynny, bezzapachowy, bezbarwny. Po wlaniu do wody barwi ją na mleczny kolor.

Skład:


Cena:

25 zł 

Pojemność:

150 ml. Można też zakupić w wersji 500 ml za cenę około 50 zł.

Do kupienia:

Praktycznie każda apteka ma produkt w swojej ofercie.

Moja opinia:

Emulsja może być stosowana już od pierwszych dni życia maluszka. Produkt jest wydajny. Nie zauważyłam aby w jakikolwiek sposób podrażniał skórę dziecka. Moja skóra jest atopowa, lecz i mnie produkt w żaden sposób nie podrażnił. Zmienia kolor wody na mleczny kolor. Nie trzeba stosować żadnych dodatkowych środków myjących. Skóra po kąpieli jest nawilżona i miła w dotyku. Zaoszczędzamy w ten sposób na produktach po kąpieli. 



Polecam





2 komentarze:

  1. Nie boisz się tego składu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład trochę niefajny, ale krzywdy nie robi. A miałam kilka kosmetyków na które reagowałam atopią, a były naturalne.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.