wtorek, 17 maja 2016

Polecam - Pizzeria MeGusta - Kłodzko



W niedzielę odwiedziliśmy Kłodzko. Chcieliśmy trochę pozwiedzać, ale wyruszyliśmy zbyt późno, więc praktycznie odwiedziliśmy jedynie Podziemną Trasę Turystyczną. Na zwiedzenie Twierdzy nie starczyło nam niestety czasu. Ale planujemy niebawem wrócić do Kłodzka i pozwiedzać. Tym razem musimy wyruszyć rano i zaczepimy wtedy również o Park Miniatur. Ale dziś chciałabym Wam polecić miejsce gdzie pysznie zjecie. Jeśli tylko wybieracie się do Kłodzka to ja z czystym sumieniem polecam Pizzerię MeGusta. Pizzeria znajduje się w Kłodzku na ul. Spadzistej 8. Jest to przy parkingu przed wejściem do Podziemnej Trasy Turystycznej. Jedzenie mają przepyszne. Ja wybrałam Rigatoni Gamberetti, które prezentowało się tak


Składnikami tego dania są: makaron rurki, zielona pietruszka, borowiki, krewetki, sos śmietanowo - grzybowy. 

Mąż wybrał Tortellini Quattro


czyli włoskie pierożki z nadzieniem mięsnym z sosem serowymi zapiekane w piecu. 

Nie spodziewałam się takiego dobrego jedzenia. Trochę z duszą na ramieniu wybierałam swoje danie ponieważ miałam już styczność z takimi makaronami. Najczęściej kończyło się na tym, że był to zwykły makaron z odrobiną sosu i postraszony dodatkami. A tutaj zdziwienie. Przepyszne. Makaron idealny, pyszny sos i dużo borowików i krewetek. Nieziemski smak. Mąż też nie narzekał na swoje danie. Ogólnie jeżeli jesteście w okolicy to serdecznie zapraszam. Moje danie kosztowało 20 zł, męża 18 zł. Także jak widzicie ceny nie są wcale wygórowane. Osoby z Kłodzka mogą również zamówić do domu jedzenie, ponieważ pizzeria proponuje nam dowóz jedzenia na terenie Kłodzka. Organizują również imprezy okolicznościowe w lokalu. Pizzeria posiada stronę internetową www.megustapizza.pl  Znajdziecie tam również wszystkie informacje na temat pizzerii. 


Za reklamę lokalu nie otrzymuję żadnych profitów. Robię to z własnej woli. 

Pozdrawiam


 

2 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że takie lokale mnie zrażają do siebie. Albo to ma być pizzeria albo mieszanina. Albo jedno albo drugie.

    jeśli serwują inne dania to nie lepiej zmienić nazwę na restauracja, a nie wprowadzać ludzi w błąd. Wydaje mi się, że sami nie wiedzą co chcą i trochę tego, trochę makaronu itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pizze też mają i to sporo. A makarony również są włoskie. Poza tym aktualnie każda pizzeria ma w ofercie inne dania. Także w nazwę i w kartę nie wnikam. Polecam jedzenie, a czy nazywa się to, że z pizzerii czy z restauracji to mnie to już obojętnie. Ma być smacznie i tyle. Ale szanuję oczywiście Twoje zdanie.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.