wtorek, 8 maja 2012

Wymianka z Elizabeth-Harmony i prezent od połówka

Dziś przyszła do mnie paczka wymiankowa od Elizabeth-Harmony  Zobaczcie co dostałam


Lakiery z Essence nr 77 Call it fame oraz nr 63 Purple cherry
Pomadka Rimmel nr 070 Airy Fairy
Cień Essence Ballerina
oraz mnóstwo próbek.

Mordka mi się śmieje od godziny 18 non stop. Mam nadzieję, że to nie ostatnia nasza wymiana. Paczuszka dotarła w trybie ekspresowym do mnie. Kontakt bezproblemowy. Jest mi szalenie miło. Nawet szczerze nie wiem co mam więcej napisać. Jestem wniebowzięta.



Pokaże Wam jeszcze jaką radość sprawił mi mój połówek. Otóż zobaczywszy, że zaczęłam malować paznokcie na różne kolory, przyjechał wczoraj do domku z taką oto niespodziewanką


Zdjęcie w słoneczku


Dlaczego aż tyle? Powiedział "bo były w promocji, a takich jeszcze nie masz". I jak go tu nie kochać. 

1. Catrice Welcome to Las Vegas C04 Drama Queen
2. Catrice Welcome to Las Vegas C01 Lovely Sinner
3. Catrice nr 840 Genius In The Bottle

Dwie warstwy

3 warstwy
 

4. Catrice nr 490 Iron Mermaiden


5. Catrice nr 580 Blues Brother Vol.II


6. Catrice nr 440 I Wear My Sunglasses At Night

 Wyszło kiepsko to zdjęcie. Jutro postaram sie zrobić lepsze.

Przepraszam za niedoróbki na pazurkach i za koślawe paluchy.






2 komentarze:

  1. Wszystkie lakierki są piękne. Masz kochaną tę 2 połówkę. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dermika, linia True Magic - mam podklad i bazę pod makijaż i nie chce żadnych innych kosmetyków. Kosmetyki są w bardzo eleganckich i wygodnych opakowaniach z praktycznym aplikatorem, ktory podaje tle kosmetyku ile potrzebuje. Baza idealnie wygładza twarz i przygotowuje pod makijaż a do tego powoduję, ze jest nieporównywanie trwalszy. Podkład ma delikatną aksamitną i jedyna w swoim rodzaju konsystencję. Jest wyjątkowo wydajny, wystarczy kropla na równomierne pokrycie calej buzi. Podkład rozprowadza sie łatwo i bardzo dobrze wyrównuje koloryt i maskuje niedoskonałość. Co ważne, wygląda bardzo naturalnie, nie sprawia uczucia ciężkości na twarzy, pozwalając skórze oddychać i jest niesamowicie trwały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.