środa, 15 maja 2013

Mariza, lakier do paznokci nr 21 i 26




Dziś piszę do Was z ciepłego łóżeczka w towarzystwie antybiotyku i ciepłej herbaty. Rozłożyło mnie choć dzielnie się broniłam. Skrzeczę, więc mało mogę rozmawiać. Po raz kolejny zapalenie krtani
:'(
Na dodatek nie wiem jak mam się wykurować, gdy muszę chociażby po zakupy chodzić  i z psem na spacery. 



 Ale nie o tym chciałam dziś pisać lecz o lakierach do paznokci firmy Mariza. W moje łapki jakiś czas temu wpadły dwa kolorki.



 Co mogę o nich napisać? Buteleczka mieści 5 ml produktu. Bardzo mi to odpowiada ponieważ może chociaż raz w pełni wykorzystam lakier. Pędzelek cienki, ale mnie on bardzo on odpowiada. Osoby z szeroka płytką paznokcia mogą na niego narzekać.  Mimo, ze lakiery są tej samej firmy, różnią się konsystencją i stopniem krycia. Nr 21 jest piękną czerwienią i do pełnego krycia potrzeba jednej warstwy lub dwóch cieniutkich. Nr 26 to fiolecik o wykończeniu frost. Jedna warstwa daje efekt półtransparentny. Aby uzyskać kolor jaki jest w buteleczce potrzeba 3 warstw. Oba kolory mają fajną trwałość - do 3 dni bez utwardzacza. Wadą ich jest to, iż trzeba nałożyć pod te lakiery bazę. Barwią płytkę - czerwień na żółto, fiolet sprawia że paznokcie po zmyciu lakieru mają kolor siny. Na szczęście to jedyna ich wada. Koszt lakieru to około 4 zł za 5 ml.

 Oba lakiery na pazurkach prezentują się tak



 A Wy macie / używacie lakierów Mariza?








7 komentarzy:

  1. czerwień jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3maj się i szybko wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam się trzymam ( tylko się puścić nie mogę :P )

      Usuń
  3. ja mam pomarańczkę http://codziennik-agnusbe.blogspot.com/2012/04/spacerek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. nie testowałam jeszcze lakierów z marizy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.