środa, 18 grudnia 2013

Makijaż Świąteczny



Za 6 dni Wigilia, a ja dziś przychodzę z propozycją makijażu świątecznego. Przygotowałam 3 odsłony: delikatny, z czerwonymi ustami i z brokatową kreską. Ja najprawdopodobniej wybiorę trzeci wariant, aczkolwiek może jeszcze coś innego wymyślę. 

Delikatny:



Z czerwonym ustami:



Tak wygląda makijaż oka w tych wersjach:

I moja ulubiona wersja makijażu:



Oko w tej wersji przedstawia się następująco:


Użyte kosmetyki:

Twarz:
Annabelle Minerals - Natural Light
Maybelline - Dream Touch Blush 02
Clarins - róż 03 Miami pink

Oczy:
Estee Lauder -  Baza pod cienie do powiek
Misslyn - cień nr 14
MAC - Satin Taupe
Mollon - 01 Espresso
Essence - kredka do oczu nr 10 Almost Famous
Bourjois - Mascara Twist up the Volume

Usta:
W wersji delikatnej:
Essence - konturówka 07 Cute Pink
Oriflame - Moroccan Pink

W dwóch pozostałych wersjach:
 Glazel Visage - Diamond Lipgloss nr 20

Kreska brokatowa zrobiona za pomocą kleju do rzęs i brokatu złotego multicolor :)




I jak Wam się podobają moje propozycje?








9 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszła złota kreseczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie z tą kreseczką.

    OdpowiedzUsuń
  3. jako że jesteś pasjonatką makijażu zapraszam cię na rozdanie, w którym możesz wygrać kosmetyki marki max factor;) http://zakochanawkolorkach.blogspot.com/2013/12/rozdanierozpocznij-nowy-rok-z-max-factor.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki na powiekach, takie lubię i sama najczęściej wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci w czerwonych ustach :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.