piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki z Hexx czyli co przyniósł mi Mikołaj



Dziś Mikołajki, więc mam nadzieję, że obdarował Was jakimś upominkiem. U mnie Mikołaj zjawił się już jakiś czas temu. 

Jak wiecie brałam udział w "Mikołajkach z Hexx". Wielkie podziękowania należą się organizatorce, dzięki której mogłam skorzystać z okazji i dołączyć do zabawy. Mnóstwo pracy na pewno wymagało dopięcie wszystkiego na ostatni guzik, al "chyba" się udało. Hex - dziękuję :)

Moją Mikołajką okazała się Kasia z bloga http://theflyingtrashcan.blogspot.com/

A czym mnie Mikołaj obdarował?

 


Paletka Sleek Au Naturel 

Bardzo chciałam ją dostać. Paleta w odcieniach brązów i beżów. Nada się do niejednego makijażu :)

HEMA - róż do policzków nr 01. 

Nie miałam styczności z tą firmą. Wiem tylko, że Hema to popularny sklep w Holandii oferujący m.in kosmetyki. Róż mogę określić jako różo-rozświetlacz. Bardzo ciekawy kolor i pewnie sprawdzi się w niejednym makijażu.

 HEMA - pomadka do ust nr 15

Ta sama firma co produkt wyżej. Pomadka ma naturalny kolor i półtransparentne wykończenie. Nadaje ładny połysk. Bardzo fajnie nawilża.

Rituals - Żel do mycia w piance

Kasia dodała go, ponieważ to jej KWC. Aktualnie mam nadmiar różnego rodzaju żeli i nie było ich na mojej liście życzeń do Mikołaja, więc trochę poczeka na użycie. Ale mimo wszystko cieszę się, że trafił do mnie, ponieważ nie miałam jeszcze możliwości testowania tego produkty, ani styczności z firmą. 

I na koniec słodka rozpusta :)

Kasia chyba nie chce, abym schudła :) Czekolada troszkę uszkodziła się w transporcie, ale nie wpływa to raczej na jej smak. Jak na razie czeka na powrót mojego czekolado lubnego małża. Czeka dlatego, że jakbym ją teraz otworzyła, to bym opędzlowała wszystko zanim bym się zorientowała i na 100 % poszłoby to w mój wielki tyłek :) A tak kalorie sie rozłożą na dwa tyłki :)



Podsumowując:

Paczka sprawiła mi dużo radości. Wiem, że Kasia włożyła w przygotowanie tej paczki wiele pracy, więc bardzo jej dziękuję.

Chciałabym także podziękować Hexx za zorganizowanie tej zabawy. 



I tak poza tematem "Mikołajek z Hexx" chciałam napisać, że Mikołaj dziś również do mnie przyszedł, a to za sprawą sklepu http://www.lubiebuty.pl/

Jakiś czas temu sklep na swoim FB profilu ogłosił konkurs pt. "Grudniowe rozdanie". Jednym z warunków do spełnienia było dokończenie zdania: "Lubię buty, ponieważ..." Do wygrania była dowolna rzecz ze sklepu. Zgłosiłam się, dokończyłam zdanie i pozostało czekać na ogłoszenie wyników. Dziś nastąpiło ogłoszenie. Spojrzałam i oniemiałam


Nawet nie wiecie jaka jestem szczęsliwa :)





19 komentarzy:

  1. milo cie bylo poznac wczoraj:) http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ciebie też było miło poznać. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się gdzieś na jakimś spotkaniu zobaczymy :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A dokładnie o którą akcję Ci chodzi? Jest czego żałować :)

      Usuń
  3. Nie dziwię się, że ucieszyłaś aię z paczki, jest naprawdę fajna i przemyślana.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne cienie :)
    fajnie, że wczoraj mogłyśmy się poznać :)

    pozdrawiam
    Marcelka fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie było. Szkoda tylko, że tak szybko minęło ;)

      Usuń
  5. Świetna paczuszka mikołajkowa:) paletkę Au Naturel mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne prezenty, zwlaszcza sleek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sleek to cudo! Super paczuszka! Miłego użytkowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna paczka ...Ta pianka to czysta magia

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! wszystko mi się podoba i posikałabym się z radości, gdybym dostała podobną paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie posikałam, ale również mi się podoba i sprawiła przyjemność :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.