sobota, 5 kwietnia 2014

Zostałam wybrana - Liebster Blog Award



Jakiś czas temu dostałam od Marty z bloga: http://kolorowy-misz-masz.blogspot.com nominację do Liebster Blog Award.

Marta ostatnio jest w kiepskim nastroju, więc mam nadzieję, że to choć trochę poprawi jej humor :)

A oto pytania:

1.Jak długo prowadzicie bloga?

Bloga prowadzę już blisko dwa lata. Ostatnio mam mniej czasu, aby pisać, ale staram się pisać gdy znajdę tylko chwilkę wolnego czasu.  


2.Co skłoniło was do założenia go?

Do założenia bloga po części namówił mnie mój małż, który miał już dość słuchania na temat kosmetyków. Niestety teraz wysłuchuje dwa razy częściej ( to chyba dlatego tak często wybywa na delegacje :) ). Poza tym chciałam znależć swoje miejsce, poznać nowych ludzi, a kosmetyki uwielbiam, więc tak jakoś wyszło. Ale nie żałuję ani chwilki spędzonej tutaj :)


3.Czy robicie zakupy pod wpływem innych blogów?

Oj tak, aż wstyd się przyznać. Mój portfel niestety czasem bardzo na tym cierpi.  Staram się ograniczać, ale czasem kiepsko mi to wychodzi :)


4.Jakich kosmetyków najczęściej używacie?

Jednym z najczęściej używanych przeze mnie kosmetyków, jeżeli chodzi o pielęgnację itp są żele do mycia lub kąpieli, oraz krem do twarzy. Jeżeli chodzi o kolorówkę to najczęściej sięgam po tusz do rzęs i pomadki :)


5.Najlepszy film jaki widziałaś,to ... ?

Ciężko wybrać jeden. Uwielbiam filmy z Johnnym Deppem.  Film do którego często powracam to "Piraci z Karaibów" i "Edward Nożycoręki". 


6.Czy podjęłyście kiedyś współpracę tylko dla swoich korzyści?

Wydaje mi się, że nie. Zawsze są jakieś korzyści z współprac, ale, żeby nawiązywać współpracę tylko dla korzyści nie zdarzyło mi się. Obecnie bardzo mało współpracuje. 

 
7.Co wolisz,błyszczyk czy pomadka?

Pomadka, pomadka i jeszcze raz pomadka :) Uwielbiam wszelkiego rodzaju pomadki. Mam ich bardzo dużo i w wielu kolorach. 

 
8.Jedna rzecz bez której nie wyobrażasz sobie makijażu?

Taką rzeczą jest chyba tusz do rzes. Jest po prostu niezastąpiony.  Choć dla mnie równiez pomadka jest bardzo ważna :)

9.Lakier,który każda kobieta powinna mieć,to ?

Zdecydowanie czerwień. Ja mam chyba 5 różnych. 
 
10.Czego nigdy byś nie chciała doświadczyć od bliskiej osoby?

Zdrady. Ciężkie przeżycie i cholernie boli :(

11.Słodkie czy słone? :)

Słodkie. Chociaż staram się ograniczać. Czasem mi to średnio wychodzi :)



Jeżeli chodzi o wytypowanie 11 blogów. to oto moje typy:



A moje pytania przedstawiają się tak :)

1. Jak to się stało, że zaczęłaś/ zacząłeś prowadzić bloga?
2. Ulubiony kolor pomadki?
3. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
4. Czego nie lubisz w ludziach?
5. Co Cię inspiruje?
6. Dokąd wyruszysz w wymarzoną podróż?
7. Twój sposób na relaks?
8. Czego się boisz?
9. Pies czy kot?
10. Mam słabość do...?
11. Za nic nie zjem...?

Marto, uśmiechnij się. Dziękuję Ci za nominację.

Zachęcam wszystkich do nominowania nowych osób i odpowiedzi na pytania. 

Pozdrawiam




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.