piątek, 25 kwietnia 2014

Rossmann - 49% - moje łupy, oraz po raz kolejny buty


Pojawił się nowy filmik na moim kanale



Jeżeli wolisz poczytać, zapraszam dalej :)



Nie mogłam się powstrzymać. Musiałam skorzystać ze zniżki w Rossmannie. Naprawdę musiałam. Toż to prawie 50%. Ograniczyłam się do tylko czterech produktów ( 3 chciejki i 1 mus :) ).

Moimi łupami dziś zostały:


Rimmel Match Perfection 010 Light Porcelain
Rimmel Wake Me Up 103 True Ivory
Rimmel Stay Matte 001Transparent
Olay Total Effect 7 in one

Wiem, wiem. Dwa podkłady. Ale już dawno chciałam je przetestować. W razie jakby się nie spisały, to zawsze tańszy niewypał :).

Skusiłam się również na puder o którym mówiła Hania z kanału https://www.youtube.com/user/digitalgirlworld13     Jeżeli u mnie będzie się spisywał tak jak u nie to będę przeszczęśliwa. Skusiłam się również na krem do twarzy Olay. Miałam już kiedyś tą starą wersję kremu nawilżająco - rozświetlającego. I był świetny. Mam nadzieję, że ten będzie równie dobry. Zależy mi przede wszystkim na tym, aby nadawał się pod makijaż. 

Moje buty rozkraczyły się podczas powrotu do domu z zakupów, więc byłam zmuszona dorwać jakieś balerinki. I dorwałam oto takie


 W rzeczywistości są w kolorze fuksji. Ale aparat niestety trochę przekłamał kolory. 

Powiem szczerze, że w sklepie wpadłam jak śliwka w kompot, ponieważ moje oczyska dopatrzyły się na półce koturnów ala Meliski. Musiałam je kupić. Jak bym ich nie wzięła to by mi się śniły po nocach, więc mam nadzieję, że jestem usprawiedliwiona. 



Wydałam trochę kasy, ale jestem bardzo happy. 

A jak Wasze polowania Rossmannowe??

Pozdrawiam



5 komentarzy:

  1. Dziś specjalnie wybrałam się po ten puder, niestety nie dane mi było go dostać;( może jutro we Wrocławiu go dostanę-jeśli stanie mi na drodze jakiś Rossmann;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te fuksjowe balerinki, ja sobie ostatnio kupiłam dwie pary jedne kobaltowe, drugie beżowe :)
    Puder Stay Matt mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Stay Matte, ale najczęściej sięgam po numerek 5 Silky Beige

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam stay matte, w prawdzie wczoraj, ale już się nim pomiziałam i jestem zachwycona! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowe buty przesłodkie<3 miałam kupić wake me up, ale na razie mam wuchtę podkładów;;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.