niedziela, 10 czerwca 2012

Douglas żel pod prysznic XLarge



Opakowanie: butelka z pompką
Pojemność: 500 ml
Cena: 34.90 zł



Satynowe gładkie ciało: żel pod prysznic obficie się pieni, oczyszczając dokładnie skórę, przywracając jej gładkość i poczucie komfortu dzięki ekstraktom z mięty nadwodnej i aloesu vera znanych ze swoich orzeźwiających i kojących właściwości.



Moja opinia:


Plusy:

 + cudownie się pieni
+ wydajny
+ świeży zapach
+  opakowanie
+delikatny nawet dla cery wrażliwej
+ praktyczna zatyczka

Minusy:

Nie zauważyłam



Żel w 500 ml butelce z pompką otrzymujemy w cenie 34,90. Niektórych może przerażać ta cena, jednak warto. To jest moje drugie opakowanie. Nawet małż przekonał się do tego żelu, mimo, iż nie lubi takich kosmetyków. U mnie sprawdza się idealnie. Skóra po nim jest gładka, nawilżona, odświeżona. Mimo, iż mam bardzo wrażliwą skórę, u mnie nie powodował przesuszenia czy pokrzywki. 

Ocena: 10/10




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.