wtorek, 29 stycznia 2013

Lakierowe cacuszka - pierścionek.

Nie wiem czy słyszeliście już o dziewczynie prowadzącej bloga Pazurkowy pamiętnik
Ja usłyszałam niedawno. Kasia jest posiadaczką przecudownych paznokci. Dodatkowo robi śliczną biżuterię.
Link do jej profilu na facebook'u: http://www.facebook.com/LakieroweCacuszka

Ja zamówiłam sobie u Kasi pierścionek, który się nazywa "Franken nr 5"


 (Zdjęcie zapożyczone z facebook'a)


Wczoraj odebrałam przesyłkę a w niej:


Pierścionek w rzeczywistości jest 1000 razy ładniejszy. Jestem bardzo z niego zadowolona. Chyba już się nie rozstaniemy :) Tak prześlicznie się mieni.


Zachęcam wszystkich do zajrzenia chociażby do Kasi. Może też się na coś skusicie. Kasia robi nie tylko pierścionki, ale takża kolczyki, zawieszki i wiele, wiele innych. Ceny są bardzo przystępne.

Pozdrawiam



3 komentarze:

  1. Dziękuję za te wszystkie pochwały. Bardzo mi się miło zrobiło :)

    P.S. Pazurkowy, nie paznokciowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam. Przepraszam, małe przejęzyczenie.

      Usuń
  2. Ale piękny! I cudnie zapakowany :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.