środa, 27 lutego 2013

Makijaż z pigmentem Inglot nr 85

Tak jak obiecałam, wklejam zdjęcie makijażu wykonanego z użyciem pigmentu nr 85 z Inglota. Powiem szczerze, że przepadłam. Strasznie podoba mi się efekt jaki tworzy ten pigment. To już mój trzeci pigment z tej firmy, z czego drugi kameleon. Makijaż jest bardzo prosty, bo potrzebowałam do jego wykonania czarną kredkę i właśnie pigment. 
A oto efekty:







Kosmetyki użyte w makijażu:

Chanel, Pro Lumiere nr 20 Clair
Estee Lauder, Double Wear Stay In Place Powder Makeup
Astor, czarna kredka do oczu
Inlot, cień do powiek nr 85
Clinique, High Impact Mascara nr 01 Black
BeYu, żel do brwi
Chanel, Soleil Tan De Chanel
Alverde, róż do policzków nr 04 Soft Pink
Inglot, pomadka do ust nr 144






4 komentarze:

  1. chyba spróbuję cos podobnego u siebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten pigment, bardzo Ci pasuję taki makijaż. Uważam, że zdecydowanie lepiej Ci w takich klasycznych kolorach niż w kolorowych, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłą opinię. Również podobam się sobie w tym makijażu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.