czwartek, 14 lutego 2013

Ziaja; krem do rąk - recenzja

Jakiś czas temu spotkała mnie miła niespodzianka. Wróciłam po ciężkim dniu do domu, a w skrzynce czekało na mnie awizo. Nic nie zamawiałam, więc troszkę zdziwiona potuptałam na pocztę. Przesyłka w kopercie bąbelkowej od firmy Ziaja. Po powrocie do domu otwarłam i ujrzałam tubkę kremu do rąk. Bardzo miła niespodzianka. Uśmiech nie znikał z mojej twarzy przez cały wieczór. Przystąpiłam do testów. Jako, że moja zawartość tubki powoli dobiega, mogę się podzielić z Wami moimi przemyśleniami.



Ziaja; Krem do rąk ochronny z ekstraktem z bawełny


Informacje które znalazłam na tubce:

Intensywne nawilżenie skóry rąk:
  • narażonych na częsty kontakt z detergentami
  • wrażliwych na wiatr, mróz, zmiany temperatury
Sposób użycia:
Krem nanieść na umytą skórę dłoni i delikatnie wmasować. Stosować kilka razy dziennie.
bioforumuła COTTON: ekstrakt z bawełny, silikony
Działanie:
  • Wzmacnia funkcje ochronne naskórka.
  • Wygładza i uelastycznia skórę dłoni.
  • Likwiduje uczucie szorstkości.
Skład:


 Pojemność: 100 ml

Cena: 3 - 5zł


Moja opinia:

Krem koloru białego, lekko lejącej konsystencji. 

Taka ilość jak na zdjęciu w zupełności wystarcza na rozsmarowanie na dłoniach. Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. Dłonie po nim są miękkie, idealnie nawilżone. Dla mnie krem idealnie na zimę. Zapach delikatny, trudno mi go określić, ale bardzo przyjemny dla nosa. Trochę przypomina mi mydełko dla dzieci. Zapach utrzymuje się dość długo na dłoniach. Nie zauważyłam, aby w jakiś sposób mnie uczulił, bądź podrażnił skórę.  Jest to pierwszy krem, który nie powoduje u mnie chęci wytarcia, umycia rąk.  Produkt ląduje w moich ulubieńcach.

Opinia: 5/5



Fakt, iż dostałam produkt za darmo, nie ma wpływu na recenzję. 




1 komentarz:

  1. u mnie się nie sprawdził ten krem, nawilżał fajnie ale na bardzo krótko =(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.