czwartek, 28 marca 2013

Krem pielęgnacyjny z BingoSpa - recenzja



Kremu jeszcze mi zostało trochę, ale na dzień dzisiejszy spokojnie mogę zrecenzować ten produkt. 

Krem dostałam w przesyłce współpracowej od firmy BingoSpa.

Krem Pielęgnacyjny z Zea Mays


Opis ze strony producenta

Krem pielęgnacyjny z Zea Mays BingoSpa

zawiera olej z kukurydzy. Polecany dla cery mieszanej, tłustej oraz problematycznej (np. zmiany trądzikowe)

  • olej z kukurydzy BingoSpa zawiera 55-65% kwasu linolowego, 12-14% kwasu palmitynowego, 4% kwasu stearynowego, 29% kwasu olejowego oraz dużą ilość witaminy E ( do 1g/kg). Polecany zarówno dla skóry tłustej, mieszanej, dojrzałej, jak i suchej, wrażliwej czy zmęczonej. Posiada właściwości odżywcze, uelastyczniające, łagodzące, poprawia mikrokrążenie w skórze.
  • Pheohydrane® - kompleks wyciągów z Laminaria Digitata (listownica palczasta) i Chlorella vulgaris; głęboko nawilża, odbudowuje obecny w skórze NMF i restrukturyzuje płaszcz hydrolipidowy; wspomaga utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia na długi czas. Jest jednym z najefektywniejszych kompleksów algowych; ma działanie nawilżające jeszcze przez 7 dni po zakończeniu stosowania.

Krem BingoSpa to krem o lekkiej i delikatnej konsystencji. Szybko się wchłania. Dzięki niemu cera staje się jedwabiście gładka oraz wyraźnie poprawia się jej sprężystość i jędrność.

Opakowanie:

Mały plastikowy słoiczek z czarną zakrętką. Łatwy w użytkowaniu. Minusem tutaj ( tak jak we wcześniejszej recenzji ) jest brak  plastikowej zatyczki czy folii ochronnej. Opakowanie mimo, że tak proste, bardzo wytrzymałe. 


Konsystencja / zapach:

Delikatny, idealnie kremowy. Przypomina mi trochę jogurt naturalny, jednak bez tej tłustości.  Zapach miły dla nosa, bardzo delikatny, w żaden sposób drażniący. Trudno mi nawet opisać ten zapach, ale ja zakochałam się w nim od pierwszego powąchania.



Skład:


Cena:

14 zł

Pojemność:

100 g

Do kupienia:


Moja opinia:

Krem bardzo mi przypasował. Jest bardzo delikatny i cudownie pachnie. Błyskawicznie się wchłania i u mnie sprawdzał się nawet pod makijaż.  Bardzo dobrze się rozprowadzał i pozostawiał skórę cudownie ukojoną  jednak bez uczucia przetłuszczenia. Krem nie podrażnił mojej skóry, nie zapychał, nie uczulił. Myślę, że idealnie sprawdzi się również w lecie, ponieważ u mnie bardzo dobrze nawilżał cerę. Poza tym krem jest mega wydajny. Podarowałam odlewkę koleżance aby przetestowała i po trzech tygodniach codziennego stosowania myślę, że jeszcze na dwa tygodnie mi wystarczy. Potrzeba go naprawdę trochę na całą twarz.  Ja polecam ten produkt, Już myślę nad kolejnym opakowaniem. 




Fakt, że otrzymałam produkt nieodpłatnie nie ma wpływu na recenzję.



1 komentarz:

  1. Ehh... szkoda, ze ma parafinę w składzie. Moja cera jej nie lubi, wiec nie skusze się na ten krem...:)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.