czwartek, 7 marca 2013

Metamorfoza Magdy

Dziś spotkałam się z moją przyjaciółką Magdą. Wzięłam oczywiście ze sobą kosmetyki i postanowiłyśmy zrobić mała metamorfozę. Magda ma bardzo ładne oczy. Lubi styl gotycki i ciemne kolory. Zawsze podkreślała oczy czarną kredką, mocno je obrysowując. Postanowiłam jej pokazać inną metodę na ciemny makijaż. Magdzie makijaż się spodobał. Bardzo się cieszę z tego powodu. 

A oto Magda przed i po.



I zbliżenie na oko



Lista kosmetyków:

Twarz:
- Rimmel BB cream light
- puder Estee Lauder Double Wear
- Chanel baza brązująca
- Alverde róż Soft Pink

Oczy:
- korektor Bourjois nr 51
- Chanel baza pod cienie
- cień ArtDeco nr 10
- cień  Manhattan nr 1010N Blackground
- tusz Clinique High impact mascara

Usta:
- błyszczyk Bourjois nr 03




I jak Wam się podoba?






2 komentarze:

  1. Ooooooo. Seniorita dziękuje za makijaż bardzo mi się podoba , czekam na kolejny w stylu hallowen hehe . Gracjas Seniorita za śliczny wpis o mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wielka i piękna zmiana :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.