niedziela, 3 marca 2013

Art de Lautrec - lakier nr 458

Drugi z kolekcji lakierów Art de Lautrec dziś Wam pokażę. Nie umiem nazwać tego koloru. Taki lekko pistacjowy. Ciekawy. Mnie się podoba bardzo. Wiosenny kolorek, który dodaje mi energii. Nie wszystkim oczywiście musi się podobać. 
Wygląda on tak



Kolorek też kojarzy mi się z młodym groszkiem. Pędzelek taki jak w poprzedniku, miękki, idealnie dopasowujący się do paznokcia. Niektórym może przeszkadzać długość trzonka, jednak mnie bardzo on odpowiada. Lakier nie smuży, aby nie było widać prześwitów potrzebne są dwie warstwy. Konsystencja lekko lejąca. Dość szybko schnie. Trwałość lakieru to ~ 4 dni. 

A na paznokciach tradycyjnie mam odżywkę Eveline 8 w 1, oraz utwardzający lakier ochronny z Golden Rose. Moja  trójeczka prezentuje się tak



Cena tego lakieru to 8 zł ( choć zależy od sklepu). 
Moja ocena 5/5
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Kolejny świetny kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy, ale nie w moim stylu
    zapraszam do siebie na kosmetyczne rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda trochę jak matt na zdjęciach :). Bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.