czwartek, 28 marca 2013

Streetcom - paczka Ambasadora




Dziś mam bardzo dobry humor. Choć w sumie już od wczoraj wieczór. Wczoraj na maila otrzymałam wiadomość, że zakwalifikowałam się do Kampanii Lorda Samersby i że została do mnie wysłana paczka. Dziś popołudniu kurier doręczył mi wielką przesyłkę.


Liczyłam, że może będzie to 6 piw, a tutaj. A zresztą sami zobaczcie

Łącznie piw jest 24 sztuki po 400 ml

Oprócz piw znalazłam przewodnik Ambasadora i ulotki


Szklankę do serwowania zimnego piwa


Kartę Ambasadora


Wizytówki


oraz karty do gry



Jestem bardzo mile zaskoczona zawartością. Wieczorem zaczynam testować. Przy okazji pobytu u mamy spotkam się również ze znajomymi i spędzimy miło czas, pewnie w towarzystwie napoju Lorda Somersby.

Ja Ekspertem jestem już od 2010 roku. W tym czasie przetestowałam już różne rzeczy. Warto zostać Ekspertem. Aczkolwiek nikogo nie namawiam. 

Zapraszam na stronę Streetcom i zostania na dłużej



Czy ktoś z Was jest Ekspertem Streetcom? Podzielcie się swoimi wrażeniami.








5 komentarzy:

  1. zazdroszczę troszeczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem ekspertką i naprawdę testowałam super rzeczy ;) Na piwo się jednak nie załapałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również załapałam się do tej kampanii, a kartonik już praktycznie pusty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu zazdroszczę ogromnie! piwna nie jestem, ale Somersby uwielbiam ;)
    i dzięki Tobie dołączyłam do Streetcom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Party like a lord :D a próbowałaś może rekomenduj.to bo czytałam u innych dziewczyn i na forach i jestem ciekawa jak to wygląda. bo zasada jest taka sama- dostejmy produkt, testujemy i oceniamy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.