piątek, 15 marca 2013

Współpraca z JM SPA & WELLNESS

Nawiązałam nową współpracę. Dziś dotarła do mnie przesyłka od JM SPA & WELLNESS



Jest to firma, która zajmuje się sprzedażą naturalnych kosmetyków marek:
Scandia Cosmetics SA - The Secret Soap Store.

W internetowym sklepie znajdziecie mnóstwo produktów, które mnie zauroczyły od samego początku. Znajdziecie tam żele pod prysznic, musujące kule do kąpieli, sole do kąpieli, peelingi, mydła i wiele wiele innych.

 Już jak odbierałam z poczty, pani w okienku się śmiała, że coś pięknie pachnie. I rzeczywiście. Przesyłka pachnie cudownie. Oto co się w niej znajduje


Masująca kula do kąpieli Róża
Szampon z olejkami i proteinami ryżowymi do włosów normalnych i suchych ( bez SLS )
Mydełko arganowe


Już się nie mogę doczekać testów. Szampon troszkę sobie poczeka, ponieważ akurat testuje BingoSpa borowinowe. Wszystko tak cudownie pachnie, że trudno będzie nie zacząc testów wcześniej. Ale trzeba być twardym pomidorkiem :)


Zapraszam Was do zajrzenia na stronę:

http://www.pl-uroda.pl/




A co u Was? Czyta mnie jeszcze ktoś? Bo oprócz KamiluŚki to spokój.

Pozdrawiam







1 komentarz:

  1. Oj tak kosmetyki pachną na odległość :) Sama też nawiązałam z nimi współpracę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.